Saturday, February 14, 2015

PPTPD problemer! debian VPN!

PPTPD problemer! debian VPN!


PPTPD problemer! debian VPN!
Jeg har n stt opp PPTPD p serveren min, og jeg fr connecta med windows sin VPN ting. Men da jeg kobler til s fr jeg ikke internett igjenom VPN. Hvordan er det jeg kan fixe dette? En anna liten ting jeg m f fixa er at jeg vil ha PPTPD til og kjre via port 21. Jeg har prvd mye rart men fr det ikke til. Jeg har satt opp et subdomene til og kjre p port 21, og jeg vet at det fungerer. Men PPTPD p serveren kjrer ikke p port 21:( Noen som kan hjelpe?


VpnTraffic Unng begrensninger p internettbruk, bruk Skype,VOIP, TV-kanaler og streaming-tjenester som Hulu, Netflix og BBC
iPlayer. Unng lokasjonsbaserte begrensninger. VPN-servere fra 40+land verden rundt. Sttter pptp og l2tp/ipsec.

What you need is a VPN account !

Before you make an order, you can Trial our VPN Service for3 days.

Only$1.99

High Speed
All country server



What you need is a VPN account !

Before you make an order, you can Trial our VPN Service for3 days.

• Only$1.99

• High Speed
• All country server

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.